¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

احلى مشكله لاجن شباب


    هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    شاطر

    GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 6711
    العمر : 28
    الموقع : egypt
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 23
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف GEMY في الإثنين مايو 26, 2008 6:15 pm



    سالخير ع الشباب اللذيذ

    ها اخباركو ايه كله تمام ؟
    انا جاى النهارده عشان ندردش شويه عن البنات
    عارف انكوا بتموتوا وتتكلموا عن البنات

    انا ياسيدى هوريك حقيقه البنات القمامير اللى بيغسلوا سنانهم و رجليهم بليل قبل ما يناموا

    يلا جميل منك له له

    معظم بنات مصر
    انا بقول معظم(مش كلهم)
    اما تيجي الاجازه تلاقيهم
    ماسكين التليفون وهاتك يا رغي

    ود ود ود ود ود
    ويك ويك ويك ويك





    وخد بقى يامعلم

    شفتي الواد حمص كان لابس ايه النهارده
    التيشرت كان جميل بس الشوز كان مقطوع

    بيقولوا البت الح مره اتقدملها عريس كويس
    اه فعلا ..بس رفسته ؟؟
    شفتي فستان اليسا الجديد

    هيا صحيح البت زعبله اتخطبت
    لا.. اصل عريسها مكنش شبه تامر حسني

    اما شفت حته واد النهارده
    زي القمر وقعد يبصلي كتيــر
    (دا على اساس انه عبرها أساسا انسى )

    وبعد اما تقفل التليفون مع صحبتها او بعد ما تسبها
    تقول البت دي كدابه كدب ؟ (شوفت الكهن)
    دي اكيد بتفشر عليا في اللي قالتله
    وهيا في وشها ازيك يا قمر .. ازيك يا روحي .. .ازيك يا حبيبتي
    ويا دوبك تديها ضهرها
    البت دي انا مبقبلهاش بس هيا اللي مصممه تكلمني

    ال ايه ويقولك علاقه البنات ببعض اقوي من علاقه الشباب مع بعض (هموت واعرف مين اللى طلع الاشاعه دى )

    والواحده من دول اما تتعارك مع صحبتها
    يالهووووووووووووووووووووووي

    تلاقي الملايه اتفرشت واللسان الجميل تحول الى مجارى ضاربه

    وعلي راي حبيبى عادل امام
    فجاه لقيت النسر طار يا خال
    والنور اللي في وشه انطفي
    وقالي ملكـش فلـوس عنـدي

    تخلص مع اصحابها تخش علي الام الغلبانه
    ومفيش غير كلمه(لا) علي لسانها و(اشمعني انا)
    متخلي فوزيه اختي هيا اللي تعمل
    وياليله سودا لو اخوها قالها اعمليلي حاجه كدا يبقى لعب فى عداد عمره

    واما تكون عايزه حاجه منه
    اخويا حبيبي (اه يا كهينه)
    فاكر لما قلتلي اعملك شاي من سنتين وعملتهولك
    ويا سلام لو ماسكه عليه حاجه
    اول ما يزعقلها تقوله مش فاكر لما خلتني
    روحت كلمتلك البت اياها (اهلا هى بقت كدا )

    هتنفذ الامر ولا اقول لبابا ولماما اخليهم يطينوا عيشتك
    ونظرا للضغط الرهيب من الاخت بيرضخ(يا نهار اسمر ع الكلام هى وصلت ليرضخ )
    الاخ البري.. الوديع..الحالم.. المطيع..الركيك. .لطلبات الاخت المفتريه

    خلاص خلصت علي ماما واخوها واصحابها (ليكى يوم يا ظالمه)

    تخش علي بابا عشان تنكد عليه
    عايزهاجيب شنطه جديده
    عايزه اغير الموبايل
    عايزه واحد كشري بالكبده
    المهم انها تقرفه وتقوله هات فلوس بأي طريقه
    ويقولك البنات حنينين علي اباهتهم (طب ازاى ؟)

    و طول اليوم بقى من المطبخ للنت للسرير ل melody لـ ستار اكاديمى
    واما تلاقي نفسها اتخنقت من اللي عملته
    تخش علي المطبخ وهات يا .....؟
    كأنها مكلتش من ميت سنه وشويه
    وهيا تلاقيها قدامك في الجامعه
    منتهي الركه والطيبه (بس على مين)
    وتقولها متاكلي تقولك انا ساندويتش واحد يشبعني
    بالزمه فى كدا ركه (ركيكه ع الاخر)
    مش مهم تاكل ايه
    وتقولك انا بطلع زهقى في الاكل

    حتي تلاقي الواحده من دول في سنك
    وقدك 9 مرات..


    بس يا سيدى هى دا بقى الى انت هتموت وتكلمها



    _________________



    ليلة فى حضنك ياه بالدنيا وكل ما فيها هى حياتى حياة لو لحظة تكون مش فيها

    زائر
    زائر

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف زائر في الثلاثاء مايو 27, 2008 3:13 am

    لبري.. الوديع..الحالم.. المطيع..الركي

    الشباب بريئه وحالمه ومطيعه
    ياراجل حرام عليك هو حد مدوخنا ومورينا النجوم في عز الظهر غيركم انتو قارفينا في عيشتنا
    انتو فاكرين نفسكم ملايكه يالهوي يالهوي عليكم ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    الواحد من دول يقولك انا الراجل
    ولما يتحط في مصيبه يقول الحقيني انتي لازم تفكري معايا وتشاركيني همومي وتقفي جنبي
    دا كان فين لما كنت بتقول انا الراجل
    مش راجل عيش بقى ياباشا لوحد
    مش هتقدرو اصلا تعيشو لوحدكو انتو من غيرنا مش هتعرفو تعيشو اصلا
    وبعدين انت مش ملاحظ انك هزقت البنات اوي
    بص انا مش هتكلم هسيب عليك شمس رئيسه جمعيه حقوق المراه
    هي تاخد حقنا
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يلا يا شموسه ياسوسه وريه معنى الكلام اللي قاله
    هههههههههههههههههههههههههه



    مريم
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 758
    العمر : 28
    بتشتغل ايه يا عم : سماع الاغاني
    مودك ايه؟ : رومانسيه
    السٌّمعَة : 1
    نقاط : 4
    تاريخ التسجيل : 11/04/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف مريم في الثلاثاء مايو 27, 2008 10:35 am

    لبري.. الوديع..الحالم.. المطيع..الركي

    عيب عليكي يا ايمي ده بالذات الباشا صاحب الموضوع


    هوه البرئ الوديع الحالم المطيع الركي

    ده حتي بيقولو برئه الاطفال في عينيهاShocked



    انما احنا الرزله التنكه وطبعا الكلام ليكي يا جاره

    GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 6711
    العمر : 28
    الموقع : egypt
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 23
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف GEMY في الثلاثاء مايو 27, 2008 10:49 am

    emy كتب:لبري.. الوديع..الحالم.. المطيع..الركي

    الشباب بريئه وحالمه ومطيعه
    ياراجل حرام عليك هو حد مدوخنا ومورينا النجوم في عز الظهر غيركم انتو قارفينا في عيشتنا
    انتو فاكرين نفسكم ملايكه يالهوي يالهوي عليكم ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    الواحد من دول يقولك انا الراجل
    ولما يتحط في مصيبه يقول الحقيني انتي لازم تفكري معايا وتشاركيني همومي وتقفي جنبي
    دا كان فين لما كنت بتقول انا الراجل
    مش راجل عيش بقى ياباشا لوحد
    مش هتقدرو اصلا تعيشو لوحدكو انتو من غيرنا مش هتعرفو تعيشو اصلا
    وبعدين انت مش ملاحظ انك هزقت البنات اوي
    بص انا مش هتكلم هسيب عليك شمس رئيسه جمعيه حقوق المراه
    هي تاخد حقنا
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يلا يا شموسه ياسوسه وريه معنى الكلام اللي قاله
    هههههههههههههههههههههههههه







    يا شيخه اجرى هو حاجه مضيعانا الا طيبتنا وبرائتنا

    والراجل راجل فى اى موقف واى وقت والمفروض هو الى يفكر ويحل اى مشكله امال راجل ازاى
    بس ماتشوفيش ولد فرفور من الى ماتعرفيش ده ولد ولا بنت وتقولى ده راجل وتحكمى عليه
    لالالالالالالالالالا خدوهم النوعيه دى ما كده كده مش محصله ولد او بنت ومش هاينفع ولد فا خدوهم


    _________________



    ليلة فى حضنك ياه بالدنيا وكل ما فيها هى حياتى حياة لو لحظة تكون مش فيها

    GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 6711
    العمر : 28
    الموقع : egypt
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 23
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف GEMY في الثلاثاء مايو 27, 2008 10:51 am

    مريم كتب:لبري.. الوديع..الحالم.. المطيع..الركي

    عيب عليكي يا ايمي ده بالذات الباشا صاحب الموضوع


    هوه البرئ الوديع الحالم المطيع الركي

    ده حتي بيقولو برئه الاطفال في عينيهاShocked



    انما احنا الرزله التنكه وطبعا الكلام ليكي يا جاره







    احيكى على صراحتك اهوووووووو فى حد بيقر ويعترف

    lol! lol! lol!


    _________________



    ليلة فى حضنك ياه بالدنيا وكل ما فيها هى حياتى حياة لو لحظة تكون مش فيها

    شمس لا تغيب
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 833
    العمر : 28
    بتشتغل ايه يا عم : طالبه
    مودك ايه؟ : هطق من الغيظ بس
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 06/04/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف شمس لا تغيب في الأربعاء مايو 28, 2008 2:49 am

    وبدالك عارف اننا كدا هتموت وتكلمونا ليهولا هيا طفاسه وخلاص
    ال يعني انت مبتكلمش بنات علي ميييييين دانا شموسه السوسه علي رئي فيرس
    هههههههههههههه

    وال يعني الولاد هما الي حلوين دا البنت منا بمليون راجل علي الاقل مخلصه مش زي الرجاله خاينين الواحد منكم هاين عليه يكلم ميت بنت وليه ميه دا هاين عليه يكلم بنات حوا كلهم ويختار منهم علي اساس اننا بضاعه تحب دي متعجبكش فتدور علي التانيه والتلاته الخ......

    والواحد منكم يبقي متجوز وعنده عيال واول ما يشوف واحده حلوه شويا ينسي عياله ومراته مش بقولكم انانين عاوزين كل حاجه في وقت واحد

    انتم اساسا مش بيعجبكم حاجه البنت الطيبه تقوله عليها دي عبيطه وتفضلوا تضحكوا عليها والبنت الجدعه تقوله دي جريئه ولمضه مفيش حاجه عجباكم انتم اساسا مش عارفين انتم عاوزين ايه

    انتم من غيرنا تموتوا احنا بالنسبه لكم الميه والهوا وكمان انتم كلام علي الفاضي علي رئي ايهاب توفيق كله بيوعد وبس

    في امكانكم تحبوا اكتر من واحده في نفس الوقت وتقول لي دي كلمه وتروح تقوله زيها لتانيه منافقين

    وكمان مش مرياحين اهليكم الولد منك يفضل يكون لباباه محدش ليه دعوه بيا انا كبرت وبقيت حر ادخل البيت زي مانا عاوز ويفضل يكلم في بنات ويشربوا سجاير وبلاووووووووي كتير والخ الخ الخ

    ولما الواحد يكلم بنت فيكم وعاوز يخلع منها يقولها ايه..... اكيد عارفين انتي تستاهلي الي احسن مني انا مش انفعك انا مس جهاز انا لسه ورايا جيش وحجج فاضيه بدال انت عارف كل دا بتعلقها بيك ليه وبتربطها جنبك ليه ولا عشان لاقيت واحده احسن منها وتقولها الكلام دا

    اه بالحق نسيت اقولكم بلاش والنبي الاسطوانات القديمه دي الي كل الولاد حافظنها مع بعض شكلكم بقي وحش وشكلكم كمان بتلموا بعض بالليل وتحفظوها مع بعض ههههههههههههههههه

    اسطوانات حليم وشاديه انا مقدرش اعيش من غيرك انا هموت نفسي والكلاد دا شبعنا منه والولد منكم يفضل ورا البنت من دول لغايه ما يكلمها وبعدين يدور علي غيرها ركزوا بقي واهدوا كدا وربنا يهديكم

    اصبروا عليا بس لازم اعمل موضوع عليكم وهعمل كمان حامله ضد الولاد بس استنوا كدا بعد امتحاناتي من هنا ورايح هتشوفه العين الحمرا وكفايه عليكم كدا النهارده بلاش ارغي كتير انا لسه عندي كلام كتير بس دماغي مشغوله الايام دي بس اصبروا عليا

    وفي نهايه الموضوع وزي كل مره انا بتكلم عمتا ومش قصدي حد معين
    يعنيالولاد الي هنا متزعلش مني انا بس برد علي الموضوع
    وانا مقصدش حد في المنتدي دول مفيش زيهم اتنين عشانك مضربش بس ههههههههههههه

    علي رئي المثل الي بيقول يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميه في الغربال

    لو غلط ابقي عدلوا انتم اصلي معرفوش كويس

    تحياتي ومع احترامي للجميع

    احلى من القمر
    المشــــــرف الــــعام
    المشــــــرف الــــعام

    انثى
    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    بتشتغل ايه يا عم : طالبة
    مودك ايه؟ : رومنسية
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 14/05/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف احلى من القمر في الثلاثاء يونيو 17, 2008 12:42 pm

    ياعيني

    الحقوني

    قال الشباب مطيعة وحلومة يالهوي يانصبتي

    كل ده ايه البرائة ديه ياجمي لا ياخويا

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    شباب اخر زمممممن والله

    هههههههههههههههههههههههههههههه




    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه



    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    شكرااااااااااااااااااا

    جومانا
    المشــــــرف الــــعام
    المشــــــرف الــــعام

    انثى
    عدد الرسائل : 1412
    العمر : 26
    بتشتغل ايه يا عم : طالبة
    مودك ايه؟ : شغااااااااااااال
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 13/05/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف جومانا في الثلاثاء يونيو 17, 2008 3:06 pm


    لا تعليق


    شموستى وايمى قاموا بالواجب
    بس ليك يوم يا جيمى ويوم قريب اووووووووووووووى


    _________________
    اذا كان الحب جريمة فساكون انا المجرم وانت القاضي
    تحكم عليا بما تشاء
    فاذا حكمت بالسجن فلن اقبل الا داخل قلبك
    واذا حكمت بالموت فلن اقبل الا على صدرك
    واذا حكمت بالعفو فدعنى احبك

    GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 6711
    العمر : 28
    الموقع : egypt
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 23
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف GEMY في الجمعة يونيو 20, 2008 7:08 pm

    شمس لا تغيب كتب:وبدالك عارف اننا كدا هتموت وتكلمونا ليهولا هيا طفاسه وخلاص
    ال يعني انت مبتكلمش بنات علي ميييييين دانا شموسه السوسه علي رئي فيرس
    هههههههههههههه

    وال يعني الولاد هما الي حلوين دا البنت منا بمليون راجل علي الاقل مخلصه مش زي الرجاله خاينين الواحد منكم هاين عليه يكلم ميت بنت وليه ميه دا هاين عليه يكلم بنات حوا كلهم ويختار منهم علي اساس اننا بضاعه تحب دي متعجبكش فتدور علي التانيه والتلاته الخ......

    والواحد منكم يبقي متجوز وعنده عيال واول ما يشوف واحده حلوه شويا ينسي عياله ومراته مش بقولكم انانين عاوزين كل حاجه في وقت واحد

    انتم اساسا مش بيعجبكم حاجه البنت الطيبه تقوله عليها دي عبيطه وتفضلوا تضحكوا عليها والبنت الجدعه تقوله دي جريئه ولمضه مفيش حاجه عجباكم انتم اساسا مش عارفين انتم عاوزين ايه

    انتم من غيرنا تموتوا احنا بالنسبه لكم الميه والهوا وكمان انتم كلام علي الفاضي علي رئي ايهاب توفيق كله بيوعد وبس

    في امكانكم تحبوا اكتر من واحده في نفس الوقت وتقول لي دي كلمه وتروح تقوله زيها لتانيه منافقين

    وكمان مش مرياحين اهليكم الولد منك يفضل يكون لباباه محدش ليه دعوه بيا انا كبرت وبقيت حر ادخل البيت زي مانا عاوز ويفضل يكلم في بنات ويشربوا سجاير وبلاووووووووي كتير والخ الخ الخ

    ولما الواحد يكلم بنت فيكم وعاوز يخلع منها يقولها ايه..... اكيد عارفين انتي تستاهلي الي احسن مني انا مش انفعك انا مس جهاز انا لسه ورايا جيش وحجج فاضيه بدال انت عارف كل دا بتعلقها بيك ليه وبتربطها جنبك ليه ولا عشان لاقيت واحده احسن منها وتقولها الكلام دا

    اه بالحق نسيت اقولكم بلاش والنبي الاسطوانات القديمه دي الي كل الولاد حافظنها مع بعض شكلكم بقي وحش وشكلكم كمان بتلموا بعض بالليل وتحفظوها مع بعض ههههههههههههههههه

    اسطوانات حليم وشاديه انا مقدرش اعيش من غيرك انا هموت نفسي والكلاد دا شبعنا منه والولد منكم يفضل ورا البنت من دول لغايه ما يكلمها وبعدين يدور علي غيرها ركزوا بقي واهدوا كدا وربنا يهديكم

    اصبروا عليا بس لازم اعمل موضوع عليكم وهعمل كمان حامله ضد الولاد بس استنوا كدا بعد امتحاناتي من هنا ورايح هتشوفه العين الحمرا وكفايه عليكم كدا النهارده بلاش ارغي كتير انا لسه عندي كلام كتير بس دماغي مشغوله الايام دي بس اصبروا عليا

    وفي نهايه الموضوع وزي كل مره انا بتكلم عمتا ومش قصدي حد معين
    يعنيالولاد الي هنا متزعلش مني انا بس برد علي الموضوع
    وانا مقصدش حد في المنتدي دول مفيش زيهم اتنين عشانك مضربش بس ههههههههههههه

    علي رئي المثل الي بيقول يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميه في الغربال

    لو غلط ابقي عدلوا انتم اصلي معرفوش كويس

    تحياتي ومع احترامي للجميع





    على رائ المثل يا مأمن للحريم يأمأمن للمعزه وسط البرسيم

    على طول انتو كده تطلعو نفسكو ملايكه وانتو بوريه منكم بورريهTwisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

    على اساس اننا على طول غلطانين وانتو الى ملايكه هاه


    _________________



    ليلة فى حضنك ياه بالدنيا وكل ما فيها هى حياتى حياة لو لحظة تكون مش فيها

    من اكون؟
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 636
    العمر : 26
    بتشتغل ايه يا عم : الترفيه عن كل من ضاق صدره من الاحزان
    مودك ايه؟ : طاير فى عالم من الخيال
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: هما دول الي بتعاكسهم..؟ والنبي روح كدهــ

    مُساهمة من طرف من اكون؟ في الإثنين يونيو 23, 2008 1:32 pm

    ههههههههههههههههههههههه

    والله عندك حق

    بصراحه البنات دول حاجه غريبه

    من الصعب ان اى حد يفهمهم

    البنات دول يتفات ليهم بلاد

    يلا ربنا يريحنا منهم

    ماتزعلوش يا بنات
    الحق لازم يتقال


    تقبل مرورى

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 07, 2016 11:32 am