¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى مشكله لاجن شباب

يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات)

GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

ذكر
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه : يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات) Vbfs2

يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات) Empty يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات)

مُساهمة من طرف GEMY الإثنين مارس 24, 2008 10:26 pm

مارثون المواصلات يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات) Smile
    ازيكم ياجماعة ايه الاخبار استحملونى شويه اصل انا قررت بقا اشاركم فى حياتى البائسة وقررت كمان كل يوم حلقة من مشوار فى الحياة الوظيفيه بس بجد ياجماعة انا مش يقصد اعمل اكتئاب للشباب الواعد لانه مكتئب خلقة ربنا يعنى مش انا السبب المهم يوم جديد فى حياتى نبدى الموضوع .
    صحيت من النوم الصبح كالعادة الساعة 8 بعد صراع طويل مع منبه الموبيل اللى فى يوم هيخنوقنى من اللى بعمل فيه قمت صليت الصبح وانا بدعى على الوظيفية واليوم اللى اتوظفت فيه وضربت طقم الشغل والنضارة النظر وابتدى المارثون ولان ياناس ساكنه فى حته مطرفة شويتين لازم اركب الاول مواصله لحد اول الدنيا وديه نوعا ما بسيطة اجرى وراء الميكروباص ويالحق يا مش الحق الحمد الله لحقت مكان داخل الميكروباص وابتدى فى التحرك وطبعا عمو السواق من الصبح من شرب حاجه لا مخدرات ولا كوابيه شاى ايه المانع يعنى لما يقف ياخد الاطصباحه وكله على حساب وقتى انا لما ببقى هعيط يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات) Frown بس هعمل ايه هتخانق معاه هعمل 7 رجاله هضرب التزمت الصمت الدبلوماسى بس اوصل وصلت اول الدنيا السباق التانى بقا الميكروباص التانى اللى يوصلنى للشغل وياسلام بقا لو فى عسكرى مرور أو امين شرطة واقفة يبقى عليه اما اجرى وراء الميكروباص مسافة كويسه او انط فى الميكروباص وفى مواضيع المواصلات ده بقا ننسى الكعب العالى والانوثة الطاغيه والحركات ديه ولحظو انى متأخرة ياجماعة يعنى هنط هنط لا محيص نطيت نطه هايلة يحسدنا عليها الرجالة اللى كانو بيجرو معايا للوصول اللميكروباص قولت فى نفسى يابت عادى اهو كله رياضة ومفيد للرشاقة ويمشى الميكروباص واقول يارب مش ناقصة عطلة ويارب بلاش اشارات ولا خناقات ولا اى معوقات
    نسيت ادعى واقول بلاش يمون بنزين او يروح يظبط زوايا واتزان وده اللى حصل يدخل السواق يمون بنزين وانا يبقى فضلى 5 ثوانى وافقد اعصابى واتخانق مع السواق بس بصبر نفسى واقول خلاص 5 دقايق معاليش خليكى صبورة بس اوصل المهم اوصل وبحمد الله اوصل ارض الحجاز اقصد الجيزة مكان شغلى فى زمن ساعه تقربيا علشان ابدا يوم عمل علشان ااقولكم تفاصيل اليوم نوفرة للحلقة الجاية اشوفكم على خير ياجماعة عايزة دعواتكم ليه انا كل يوم بدعيها انا وزميلاتى فى العمل من الانسات توب علينا ياررررررررررررررررررررررب:

يوميات موظفة على أد الحال !!!!(2)(مارثون المواصلات) 77

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 5:17 pm