¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى مشكله لاجن شباب

شرح كويستة heaven fan attack tlisman

bedogemy2010
    bedogemy2010
    §¦¦¤~ MOSHRF MOSHKILA~¤¦¦§
    §¦¦¤~ MOSHRF MOSHKILA~¤¦¦§

ذكر

شرح كويستة heaven fan attack tlisman Empty شرح كويستة heaven fan attack tlisman

مُساهمة من طرف bedogemy2010 السبت نوفمبر 15, 2008 5:36 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
    مع اول موضوع ليا احب احيكم تحية الاسلام
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كان في ناس بتقول انها عايزة تعرف الحاجات الجديدة اللي نزلت في الباتش 72
    وانا كنت محتار زيكم بالظبط وفي ناس طبعا كويسين جدا في المنتدى بيترجموا ويبحثوا عن كل جديد
    لعيون المنتدى وانا كنت حابب اني اكون من الناس دي بس لظروفي الدراسة بالطبع مش هابقى زيهم
    واحد شرح يعني heavn fan بالظبط وشرح ايضا star tower وشرح كل حاجة عنهم بس انا النهاردة
    جاي اشرح كويستاتهم وربنا يوفقني واشرح بطريقة جيدة وياريت الناس الجامدة بتوع المنتدى لو في حاجة غلط شرحتها
    يعدلوا عليا بسم الله الرحمن الرحيم
    اولا heave fan (attack tlisman)
    المطلوب : لاعب ان يكون لفل 100+ " يكون عمل الكويستة اللي قبلها بتاعة (star twoer) يعني دي قبل دي " عشرين الف من الفلوس
    الناس اللي انت هاتقبلهم واماكنهم : suger tang وده هتلاقيه في البيرد (658.599)
    villager chou وده هتلاقيه في قصر الفونكس او المابل فورست (788.456)
    wine kiddo في الفونيكس برده (182.280)
    kunlun wanderer وده هتلاقيه في الديسرت او الصحراء (490.618)
    الجايزة هتكون سوبر heaven fan مجانا
    1:بعد ماتخلص كويستة الstar tower هاتعرض عليك انك تعمل كويستة الاتاك اللي بتاعتنا النهاردة عند suger tang وده شرحه فوق هايديلك حاجة اسمها jadeite
    2:بعد كده هاتروح للراجل ده villager chou وشرح مكانه فوق برده هاتقاله الراجل ده هايطلب منك bamboo wine هتلاقيها مع
    wine kiddo في نفس الخريطة وهايديهالك ب 10000 من الفلوس و5 قطع من snack meat وده لازم جيبه من الوحوش اللي شبه
    التعابين اللي في نفس الخريطة خلص القتل وروحله تاني هايديلك حاجة او قطعة اسمها tang silk هايقولك هو محتاج kunlun stone ودي هاتجبها من الراجل اللي في الديسرت اللي اسمه kunlun wonderer
    3:هاتاخد الحاجات دي وتروح للراجل اللي اسمه kunlun wonderer هايقولك انها مسممة وبمساعدته و 10000 من الفلوس برده
    هايوديك حتى اسمها viber cave
    4:هااتقعد تشرب في وحوش اسمها الفيبرز vibers لحد ماتقع التوكن واسمه poison fang هايظهر هايطهر وحش تاني اسمه sudden
    اول مايظهر هاتضرب فيه لحد مايقع منه bee kettle ودي زي وسيلة نقل عاملة زي الدوامة هاتنقلك الديسرت تاني
    5:هاتروح للراجل تاني اللي اسمه kunlun wonderer هايديلك توكن اسمه kunlun liquid هاتدوس عليها كليك يمين وتدوس تاني ع الpoison fang كليك يمين هاتلاقيهم عملوا توكن تاني اسمه scared water هاتدوس عليها كليك يمين تاني هتلاقي التوكن اللي خدناه الاول اللس اسمه tang silk هايتحول توكن اسمه piece of poem silk هاتخده وتروح للراجل اللي اسمه suger tang هايطلب منك انك تروح للراجل اللي اسمه villager chou تاني (ملحوظة) خلي بالك متتكلمش مع وحش اسمه crimson claw اوعى تتكلم معاها مكتوب كده في الكويست علشان متخدش منك التوكنات
    6:الراجل اللي اسمه villager chou هايديلك عصاية اسمها stick of incense وحاجة تانية اسمها hairpin , هاتروح للمدخل بتاع الكويست وهتلاقيه في نفس الخريطة (471.844) لحتة اسمها swan lake وروح المكان ده (55.109) هتلاقي واحد اسمه herbalist chou ظهر اتكلم معاه علشان تلاقي مكان heaven fan بس هتلاقي وحوش ظهرت واعدت تضرب فيك تسيبها بالطبع لا هاتضرب برده انت كمان فيها هاتقتل الوحش واسمه crimson viper اللي قولتلك اوعى تتكلم معاه وهاتاخد هاجة اسمها purple eye
    7:هاتروح تاني للراجل اللي اسمه villager chou هايقولك روح ابحث عن jade courteasn وده ملهوش مكان معين وممكن تلاقيها في مكان من الاماكن دي
    (733.776) (803.884) (797.513) (703.653) وده هتلاقيه في البيرد ايلاند اقتلها وخد التوكن بتاعها واسمه jade scabter
    8:هاتخد التوكن اللي اسمه purple Eye و jade scabter و jadeite و hairpin وتروح البيرد ايلاند في المنطقة دي (655.693)
    وهاتحطهم في حاجة اسمها pillars علشان يفتحلك الدوامة لحتة اسمها rose garden هتلاقي هناك 3 صناديق كنز هاتفتح اللي ع اليمين لو فتحت غيره يبقى تروح تموت احسن هايظهر وحش ويعكرلك مزاجك
    9:اخر حاجة متخفش
    هاتلاقي في الصندوق اللي قولنا عليه حاجة اسمها poem book دي واحد اسمه mr.loneliness للراجل اللي اسمه suger tang الست دي (يا نهار ابيض انا عمال اقول عليها من الصبح راجل ) هاتديلك الجايزة ومبروك عليك
    ارجو ان اكون شرحت الكويست صح بس هو ده الكويست ع حسب ماترجمته وفهمته
    وياريت لو حد عنده تصحيح يصحح مش عيب انا بقبل ان حد يقولي انك غلطان ولو عجبك الموضوع ياريت تحط رد
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ان شاء الله في موضوع جديد انتظروا شرح كويستة الstar twoer

var tmp;
    tmp = document.getElementById('linksflag');
    if(tmp)
    {
    if(tmp.value == 0)
    {
    tmp.value = 1;

document.write('
    '
    +'انشىء صفحتك الخاصة على اصحاب مكتوب'+'