¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى مشكله لاجن شباب

انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت

bedogemy2010
    bedogemy2010
    §¦¦¤~ MOSHRF MOSHKILA~¤¦¦§

ذكر

انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت Empty انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت

مُساهمة من طرف bedogemy2010 السبت نوفمبر 15, 2008 6:05 pm

اول حاجة كدة طقطق ودانك وفتح عنييييييك
    تانى حاجة انا اعدت من الصبح وانا بعمل الموضوع دة عشان انا ملاحظ ان فى ناس كتير عوزاة
    نبتدى بموضوع السكند ريبورن ودة انا عملتو ابل كدة فعشان كدة هتلاقو الموضوع سهل خالص بس تعملو زى ما انا بقول
    الكوست دة ينقسم الى قسمين

القسم الاول
    القسم الاول دة عبارة عن اية بتجمع 3 حجات
    1)Moss
    soulAroma(2
    DreamGrass(3
    ال 3 حجات الى انا قلت عليهم دول هما الاساس
    وى ادى صورتهم

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 314082589[/IMG]
    لزمتهم اية بقى
    ال Moss و soulAromaو DreamGrass بتخدهم وبتيجى هنا بتدوس على الجوهرة دى بتنزلك وحش ودة مكانة (444,878)
    كل الى عليك انك تموت الوحش هيقعلك حاجة اسمها Ghost Horns
    زى الصورة دى بظبط
    دة المكان الى بتيجى فية وتدوس على الجوهرة دى

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 968325553[/IMG]
    دى صورة الوحش الى هتموتو
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 318666349[/IMG]
    ودى صورة ال Ghost Horns الى هتقع منو
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 643454934[/IMG]
    تعمل نفس الحكاية دى 3 مرات لحد لما يبقى معاك 3 Ghost Horns
    وبعد كدة تيجى رايح عند الراجل الى اسمو Arthur هيديك حاجة اسمها Evil Tooth
    دة صورت الراجل الى اسمو Arthur على الخريطة ومكانة على الخريطة (607,637)

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 661410791[/IMG]
    بعد ما بتاخد منو ال Evil Tooth بتروح لوحش تانى فى مكان تانى غير الى انا قلت علية فوق
    بتدوس على الجوهرة بينزل وحش الوحش دة بيوقع حاجة اسمها Feather Stone
    دى صورتو على الخريطة

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 865271477[/IMG]
    ودة صورة الوحش الى انت بتقتلو وبيوقعلك الFeather Stone
    انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 291477907
    ودى ال Feather Stone
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 291708684[/IMG]
    تعيد القصة من الاول وتعمل 3 Feather Stone وبتبدلهم من الراجل الى اسمو Arthur هيديك حاجة اسمها Vigor Fragments
    تيجى وخدها ورايح عند الجوهرة دى تنزل الوحش وتموتو دة مكان الجوهرة الى هتنزل منها الوحش
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 530194918[/IMG]
    ودة شكل الجوهرة الى هيدهالك اسمها Immortal Stone
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 308402088[/IMG]
    وتعيد نفس القصة تانى من الاول وتجيب 3 Immortal+Moss, Dream Grass .Soul Aroma وتروح عند عم Arthur
    وهتبدلهم بحاجة اسمها Vigor Fragment. ودى صورتها مش موجودة
    وتروح تنزل بيها اخر وحش
    الى هوة دة شكلو ومكانو على الخريطة

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 638226298[/IMG]
    [size="6"][color=blue][font="Century Gothic"]هيقع منو حاجة اسمها Pure Vigor ودى هيا الاساس لازم يكون معاك 3 منها وتروح لعم Arthur المرة دى مش هيديك حاجة هيخدهم بس يبقى كدة خلصنى الصعب كلو مش باقى غير اسهل حاجة
    اول حاجة ازاى تجيب الحجات الى احنا قلنا عنهم دول Dream Grass .Soul Aroma " Moss بص يا سيدى
    فى 8 وحوش ليهم اماكن معروفة الوحش بيطلع مرتين كل 10 دقايق ودى الخريطى الى هتبين مكان الوحوش
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 356735316[/IMG]
    الون الاصفر دة مكان الوحوش الى بتوقع الحجات الى احنا قلنا عليها
    اما الازرق دة مكان الجواهر الى انت بتنزل منها الوحوش
    ودى اسماء الوحوش ومكنهم بى الصور
    1)
    DemonBat
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 953734351[/IMG]
    2)
    FiendLord
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 283164776[/IMG]
    3)
    serpentsprit
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 822649241[/IMG]
    4(
    DemonLord
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 336758493[/IMG]
    5(
    Furyape
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 833321506[/IMG]
    (6
    HadesLord
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 370524038[/IMG]
    (7
    FearlessBeast
    [img:ad5e]http://%3ca%20href=http//www.0zz0.com%20target=_blank%3Eانفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 230648923[/IMG]
    (8
    FurySkeleton
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 643470452[/IMG]
    انتهينا من صور الوحوش الى بتوقع ال 3 حجات الى احنا قلنا عليهم فى الاول
    ملحوظة وانت بتموت اى وحش متجبش حد يموتهولك عشان لو انت نزلت وحش من الوحوش دى وحد موتهولك مش هيوقع حاجة
    خلصت انت كدة وظبط نفسك الحجات الى انا قلت عليها دى لو فهمتها كويس هتعملها بى الكتير فى 3 ايام
    خش بقى على النهاية بعد ما عطيت اخير 3 جواهر لى ارثر هتموت الووش الى كنت بتجمع منها ال Dream Grass .Soul Aroma " Moss مش هتوقعلك حاجة كل واحد تموتو هيديك 2000 بوينت المفرود انك تجمع 40000 الف بوينت ودى سهلا خالص مش هتاخد وقت لما تحب تعرف انت معاك كام بوينت روح للراجر الى جنب
    Arthur, اسمو bryan وهوة هيوريك انت جمعت كام بوينت
    بعد كدة بتموت الوحوش الكبيرا خالص بى الترتيب دة لازم الترتيب دة
    (1) Andrew
    Peter(2
    Philip(3
    Timothy(4
    Daphne(5
    Victoria(6
    Wayne(7
    Theodore (8.

يريت محدش يرد على الموضوع لحد ما اخلص بس

عدل سابقا من قبل bedogemy2010 في السبت نوفمبر 15, 2008 6:11 pm عدل 1 مرات
    bedogemy2010
    bedogemy2010

ذكر

انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت Empty رد: انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت

مُساهمة من طرف bedogemy2010 السبت نوفمبر 15, 2008 6:09 pm

ودى الخريطة الى عليها الوحوش الكبيرة بس تخدهم بالترتيب الاماكن البيضة على الخريطة هى الاماكن الموجودين فيها الوحوش الكبيرة دى
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 100109825[/IMG]
    ونيجى اخر حاجة وهى الساتان
    بتروح عن اى وحش من الوحوش بتاع ال Soul Aroma " Moss Dream وتموتو هيقع منو عقد اسمو Squama وبعدين تيجى جايب اصحابك ولازم يكون فيهم واحد فير عشان الوحش دة بيضرب ماجيك وجامد جداا وتجيب كام واحد تروجان كدة يسعدوك اول لما يارب يموت تخليهم يسكتو وانت تدرب فية لحد ما تموتو اول لما تموتو هيطلع 1 تانى وبعية 1 تانى وكدى انت خلصت الكوست ادى المكان الى بطلع من عندو الساتان
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 236440279[/IMG]
    بس كدة انت خلصت الكوست بتاع السكند ريبورن وانا خلاص مش قادر همووت
    bedogemy2010
    bedogemy2010

ذكر

انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت Empty رد: انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت

مُساهمة من طرف bedogemy2010 السبت نوفمبر 15, 2008 6:10 pm

كوست المون بوكس
    انا ملاحض ان فى ناس كتير اوى عوزة كوست المون بوكس فانا قلت اعمل الموضوع دة عشان خاطر عيون الشباب الجمدة دى نخش بقى على الموضوع
    الموضوع دة من الكوستات المربحا اوى فى اللعبة وسهل جدا بس محتاج تركيز شوية
    الشرح بقى
    1) اول حاجة ازاى تروح المكان بتاع المون بوكس دة تروح التون سيتى (twin city) وبعدين تروح تمشى لحد متوصل هنا وبعدين تدخل عند الراجل دة زى ما هوة فى الصورة بظبط

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 793707709[/IMG]
    بعد كدة هتلاقى نفسك جوة تيجى عامل نفس الحكاية تدوس شمال لحد ما تدخل لحد كدة سهل زى ما فى الصورة كدة
    [IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 392432753[/IMG]
    انت كدة دخلت ارض من 7 اراضى الى همة 6 اراضى مختلفين بتجمع منهم الست توكنات المختليفين وفى ارض وحدة بيبعتك ليها عشان تبدل اال 6 توكن بى المون بوكس
    طيب انت دلوقت دخلت الارض دى وانت مش عارف الارض دى بتاعت انهى توكن فيهم ولا الارض دى الى بتبدل منها المون بوكس تعمل اية عشان تعرف
    زى ما هقلك كدة هدوس على الى فى الصورة دة شمال بردو لو قلك i see يبقى انت مش معاك التوكن بتاعت الارض دى ولو قلك thanks يبقى انت معاك التوكن بتاع الارض دى تيجى طالع وداخل تانى وتشوف لو قلك i see يبقى تضرب الحيوانات الى فيها لحد لما تلاقى التوكن و بعدين تفضل تعمل نفس الحكاية لحد لما يبقى معاك ال 6 توكنات مختلفين ودول اسمهم عشان تعرفهم (Peace, Chaos, Deserted, Prosperous, Disturbed, Calmed )
    ودى صورة الراجل الى بتدوس علية عشان تعرف توكن الارض دى معاك ولا لا

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 881796150[/IMG]
    طيب افرض انت دخلت ولقيت الراجل الى بيعرفك التوكن دى معاك مقلشى i see ولا thanks
    زى الى فى الصورة دى تعمل اية ؟؟

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 496429795[/IMG]
    يبقى الارض دى هى الارض الملعونة الى بتبدل منها التوكنات بى المون بوكس
    طيب افرد انت دخلت الارض دى وانت مش معاك ال 6 توكينات المختلفين الى احنا قلنا عليهم يبقى لازم تموت ملهاش حل تانى
    طيب لو معاك ال 6 توكين تعمل اية عشان تبدلهم تيجى طالع فوق عند الراجل الى ميت دة وتدوس شمال

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 963139875[/IMG]
    لما تدوس علية شمال هيدخلك ارض مدخلتهاش ابل كدة هتلاقى ناس ميتة كتير تدوس على اى واحد وتدوس moonbox هيديك المون بوكس ويطلعك
    وبردو لو انت دخلت ارض ولقيت التوكن بتعها هتعمل نفس الحكاية تطلع فوق عند الراجل الى ميت دة وتدوس شمال هيطلعك برة

[IMG]انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور ارجو التثبيت 963139875[/IMG]
    وبكدة انا خلصت شرح والحمد لله
    نصيحة منى بقى لو عاوز تبقى راجل غنى من الحكاية دى بدل ما تدخل وتطلع كل ارض تدخلها تجمع منها 10 توكنات وتعمل نوب تحط فية 9 وتمشى بتوكن واحد ومن كل ارض
    هى الحكاية رخما شويا لاكن لما تتعود عليها هتحبها اوى

ولو فى اى استفسار انا تحت امرك ويا رب نشوف ردود

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 4:33 pm