¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى مشكله لاجن شباب

ام بطيخة ناصحة اوى وباقى الف جنيه

GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

ذكر
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه : ام بطيخة ناصحة اوى وباقى الف جنيه Vbfs2

ام بطيخة ناصحة اوى وباقى الف جنيه Empty ام بطيخة ناصحة اوى وباقى الف جنيه

مُساهمة من طرف GEMY الأحد مارس 23, 2008 1:28 am

عيد الام بكره واكيد كل واحد بيفكر يجيب لحماته اية اذا كان العيال عندهم دم وبتجيب حاجة لامهاتها لان دلوقتى الامهات هى اللى بتجيب لولادها هدية وطبعا بطيخة كل يوم بيحلم هيجيب لحماته اية بس فى حاجة الاول ممكن الواحد يقع فى كارثة زى ماحصل مع بطيخة والكارثة طلعت من مامته بس الحكاية من الاول اية

من فترة طويلة كان بطيخة لما يعوز ياخد فلوس من مامته كان يعمل اية يجرى يبوس ايد مامته ويقولها ياحبيبتى كنت عايز الف جنيه هظبط شوية حاجات ويقعد اسبوع ويرجع تانى ويبوس نفس اليد سبحان الله
    ممكن خمسين جنيه ويوم ميه ويوم الف ع الماشى وفضل الوضع كده وهو فاكر ان امه ياعينى بتنسى كل حاجة لحد ماجيه فى يوم وهو داخل البيت لاقى ماماته ماسكة ورقة وعماله تحس بالاله الحاسبه مركزة اوى اتوقع انها تقولى هنغير العربية او نجيب عربية تانية علشان الف براحتى وكده
    مرة واحدة لاقيت امى بتقولى عليك ست الالاف جنيه يابطيخة قلتلها وحياة امك لية
    لقيت الجزمة اترمت فى وشى فاكر يافاشل لما خدت الف جنيه ومرة كذا ومرة كذا وجمعتهم ولقيتهم المبلغ ده وهاخدهم يعنى هاخدهم واول حاجة قررتها انى ادخلك جمعية والحمدلله وحياة امك انت هاخدهم انا الحمدلله دفعت المبلغ المتبقى الف جنيه بعد ماوشى ورم من كتر الضرب وكل لما تشوفنى تقولى فين الالف جنيه والاجمل بقى ان كل مامامتى تشوفنى دلوقتى تقولى واد يابطيخة شوفت الحته طقم عند كذا حجزته وهاتجبهولى فى عيد الام وكمان هحجز مش عارف اية وحجزت اية تانى وانا فى الاخر رحت قايلها انتى عايزة حبوب فقدان الزاكرة والحمدلله محستش بحاجة بعديها بقيت اية نازله زى المرزبة على وشى بس سمعتها بتقول فقدان زاكرة اية يافاشل يبتاع القهاوى يادنان وهو انا لو اطول احبسك هاحبسك يامنزل اسم العيلة فى الارض

امنيه واحدة بيتمناها بطيخة انى افقد الزاكرة او ارجع ابيض علشان الواحد مايفكرش فى حاجة خالص والسبب البت خيخة القمر اللى فعلا تعبان جدا بسببها بس اهم حاجة لما افقد الذاكرة مانساش امى ربنا يخل

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 3:46 pm