¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

احلى مشكله لاجن شباب


    حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    شاطر

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الخميس فبراير 19, 2009 9:16 am

    اللعبه بسيطه

    كل واحد هيحط مبلغ معين من المال

    واللى بعده هيدخل يقول هيعمل بيه ايه


    يالا ورونا الشغل




    1000.000 جنيه

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الخميس فبراير 19, 2009 2:40 pm

    هاااااااااااااا
    الموضووووووووووع مش عاجبكم ولا اييييييييييييييه
    avatar
    tota
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 1367
    العمر : 28
    بتشتغل ايه يا عم : طالبة جامعية
    مودك ايه؟ : رومانسية مجنونة
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 8
    تاريخ التسجيل : 30/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف tota في الخميس فبراير 19, 2009 5:26 pm

    انا هخدهم بس مش هقول اجيب اى عشان ماتحسدش Razz

    ونقول

    3000


    _________________
    قلبى يعيش من اجل الحب
    ومن دون الحب يموت قلبى

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الخميس فبراير 19, 2009 5:30 pm

    اممممممممم اجيب موتسكل واركب انا ودودي

    اممممممممممممم

    10000
    avatar
    WEBMASTER
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 1250
    العمر : 27
    الموقع : www.moshkila.mam9.com
    بتشتغل ايه يا عم : studen
    مودك ايه؟ : cooooooool
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 25/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف WEBMASTER في الجمعة فبراير 20, 2009 6:31 pm

    1000

    هصرفهم علي اي حاجه اجيب طقم واخرج خروجه بس


    _________________


    Greetings to those who destroyed my life
    Greetings to those who taught me to love and betrayal

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الجمعة فبراير 20, 2009 8:00 pm

    انا قولت 10000 عشرة الف

    مش الف بس

    فين بقا الي هجيب بيهم
    avatar
    WEBMASTER
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 1250
    العمر : 27
    الموقع : www.moshkila.mam9.com
    بتشتغل ايه يا عم : studen
    مودك ايه؟ : cooooooool
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 25/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف WEBMASTER في السبت فبراير 21, 2009 11:18 am

    ايه الصفر ده جيه امتي ماكانش موجود انبارح

    10000 هروح اخد بيهم كورس اكسسورس

    هما يدوبك علي قده


    _________________


    Greetings to those who destroyed my life
    Greetings to those who taught me to love and betrayal
    avatar
    crazygirl
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 1794
    العمر : 29
    بتشتغل ايه يا عم : الصبح طالبه وبعد الضهر دكتورة
    مودك ايه؟ : رومانسيه جدا جدا وبحب الحب
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 3
    تاريخ التسجيل : 06/04/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف crazygirl في الأحد فبراير 22, 2009 8:12 pm

    طيب فين رقمك يا زيزو
    انت على طول زهايمر كدة
    يخرب بيت الحب وسنينه
    اكيد انا اللى بتفكر فيا ومشقلبة حياتك Rolling Eyes Razz Embarassed
    avatar
    tota
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 1367
    العمر : 28
    بتشتغل ايه يا عم : طالبة جامعية
    مودك ايه؟ : رومانسية مجنونة
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 8
    تاريخ التسجيل : 30/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف tota في الأحد فبراير 22, 2009 11:28 pm

    هههههههههههههههه
    خلاص انا هقول مبلغ
    20 الف
    عشان ماتهوش فى الاصفارههههههههههههههههه


    _________________
    قلبى يعيش من اجل الحب
    ومن دون الحب يموت قلبى

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الثلاثاء فبراير 24, 2009 3:34 pm

    هاسافر

    باريس

    وارجع بعدها بيومين

    500000
    avatar
    WEBMASTER
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 1250
    العمر : 27
    الموقع : www.moshkila.mam9.com
    بتشتغل ايه يا عم : studen
    مودك ايه؟ : cooooooool
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 25/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف WEBMASTER في السبت فبراير 28, 2009 3:17 pm

    Embarassed اده يا شوشو مين الي فتن عليا وقالك Laughing bounce

    هجيب عربيه فولكس صغنونه كده


    _________________


    Greetings to those who destroyed my life
    Greetings to those who taught me to love and betrayal

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في السبت فبراير 28, 2009 4:00 pm

    يووووووه بقا ماحطتش فلوس ليه
    اعمل ايه انا بقا
    وبعدين حرام عليك انت وشوشو ديه لازم تحبونا بعض وتنسوه المصروف
    ماشي ماشي على راي المثل يعملوها الكبار ويقعه فيها الصغار

    Laughing

    نمنمنمنمنمنم

    900 جنيه
    avatar
    WEBMASTER
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

    ذكر
    عدد الرسائل : 1250
    العمر : 27
    الموقع : www.moshkila.mam9.com
    بتشتغل ايه يا عم : studen
    مودك ايه؟ : cooooooool
    الاوسمه :
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 25/05/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف WEBMASTER في الأربعاء مارس 04, 2009 10:51 am

    900 جنيه يالهووووووي اده اعمل بيهم ايه ياربي كتير كتير
    بصي انا هجيب عربيه اخر حاجه واجيب شقه واتجوز وافتح شركه استيراد وتصدير عشان اصدر الي استورده واتورد الي اصدره واعمل شغل عالي يعني

    5جنيه

    Razz Razz Razz
    نيهههههههااااااي


    _________________


    Greetings to those who destroyed my life
    Greetings to those who taught me to love and betrayal

    -.-مشكلتين-.-
    ¦¤( COOOL BrobleM )¤¦
    ¦¤( COOOL  BrobleM )¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 60
    العمر : 20
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 2
    تاريخ التسجيل : 12/02/2009

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف -.-مشكلتين-.- في الخميس مارس 05, 2009 6:17 pm

    يالهوي ستميت جنيه هتعمل بيههم كده
    طيب
    خمسة جنيه بحالهم
    اممممممممم

    اجيب بيهم كلهم قلبظ

    خد ده

    7 مليار
    avatar
    sahr5a
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦
    ¦¤(MOSHRFA MOSHKILA)¤¦

    انثى
    عدد الرسائل : 908
    العمر : 28
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : منفضة علااااااااااخر
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 26
    تاريخ التسجيل : 24/04/2008

    رد: حط مبلغ والي بعدك يقول هيعمل بيه ايه

    مُساهمة من طرف sahr5a في الجمعة أبريل 17, 2009 10:20 am

    ياه 7 مليار بحالهم دول ممكن ادى نصهم للمحتاجين والنص التانى اجيب بيهم عربية اوبل وشاليه فى العجمى والباقى افتح بيه شركة مقاولات واشغل العطلانين

    نقول 100 الف

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مارس 28, 2017 11:06 am