¦¦§¦¦¤~ M. 0. S. h. K . I .L A ~¤¦¦§¦¦

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

يشرفنا الاشتراك معانا وتنورنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى مشكله لاجن شباب

يوميات موظفة على أد الحال !!!!(1)(الفيزا كارد)

GEMY
    ¦¤( ALMODER )¤¦
    ¦¤( ALMODER )¤¦

ذكر
    بتشتغل ايه يا عم : student
    مودك ايه؟ : دماغ عاليه اوووى ومتكلفه
    الاوسمه : يوميات موظفة على أد الحال !!!!(1)(الفيزا كارد) Vbfs2

يوميات موظفة على أد الحال !!!!(1)(الفيزا كارد) Empty يوميات موظفة على أد الحال !!!!(1)(الفيزا كارد)

مُساهمة من طرف GEMY الإثنين مارس 24, 2008 10:27 pm

اتمنى ان تنول هذه اليوميات اعجابكم
    وانا حيكون ليا دور فى احدى حلقات هذه اليوميات

وشكرا

الفيزا كار

اتخرجت من الجامعة بعد ما خسيت التلت تربع ومعايا شهادة اد الدنيا وتقدير كبير جدا وقولت بس بقا ااقل ما فيها ابقا وزير الزراعة او مع التواضع شركة اجنبيه وكام سنه ابقا معايا عربية واتجوز شاب فل يعنى احلام بقا المهم بواسطة والدى المحترم اشتغلت بعقد مؤقت لمدة بمبلغ هايل حاجه كده تكفى وتفيض 3 جنيه فى اليوم مع خصم الجمع واعطلات الرسميه قولت يابت عاتى ولازم ابدا من الصفر لقيت نفسى يااخوانا تحت الصفر بـ 30 درجه بالميت من غير ميت 60 درجة مدير عامل زى بشكاتب الافلام الابيض واسود حاسس انه وزير وموظفين من ايام المواطن المطحون قولت يابت عاتى وايه يعنى تحت الصفر م ش وحش هاخد ثواب بردة وفضلت ياسادة على الوضع ده 3 سنين لحد ما حصل النهارده بقا اللى خنقنى وجبلى غيظ مركب ادى الى عبط متاخر جه قرار بتحويل مرتبات السادة الموظفين الى الفيزا كارد ومن الموظفين انا تخيل بقا النكته انى اروح بفيزا شيك والحته اللى على الحبل لحد البنك اقبض 50 جنيه فين العقل يابشر ماهو حل من اتنين انا اتجوز واقعد فى بيتنا وده مش متوفر حاليا او اتجنن وانا لسه صغيرة قولت اكتب ليكم نضحك سوا وشكراً :

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 02, 2024 5:45 pm